Zajímá vás, co můžete očekávat v případě, že doručíte váš poškozený datový nosič (nebo nosič, na kterém došlo ke ztátě dat jiným způsobem než jeho poškozením) do MyBlueDay?
Zde je jednoduchý a vzorový příklad toho, jak probíhá záchrana dat, a který vám umožní udělat si poměrně jasnou představu celého postupu, který vede k záchraně vašich ztracených dat.
V MyBlueDay provádíme záchranu dat z těchto typů nosičů dat
Příklad typického průběhu procesu záchrany dat v MyBlueDay
Zadání nového případu (žádost o diagnostiku / obnovu)
Žádost o obnovu dat můžete podat kdykoliv online pomocí připraveného formuláře. Dále můžete kdykoliv volat nonstop linky technické podpory, kde je možné konzultovat váš problém s technickým pracovníkem, který vám doporučí ideální postup. Dalším způsobem je doručení nosiče k diagnostice / obnově na naše pracovište.
Doručení vašeho nosiče dat do MyBlueDay
Datové nosiče přijímáme osobně nebo jakoukoliv poštovní nebo kurýrní službou. Dále jsme schopni datový nosič u zákazníka vyzvednout.
- Jak vhodně a bezpečně zabalit nosič dat určený k přepravě a vhodné způsoby přepravy
- Kontaktní informace – kam, jak a kdy doručit nosič dat
Bezplatné posouzení stavu nosiče dat, tzv. diagnostika
Jakmile je nám nosič dat doručen, provedou kvalifikovaní specialisté bezplatné posouzení jeho stavu tzv. diagnostiku. S jejím výsledkem budete seznámení písemně nebo telefonicky. Dozvíte se, jaká je povaha závady, jaká je šance na obnovu vašich souborů, čas nutný k práci a cenu účtovanou, pokud proběhne obnova vaší spokojenosti.
Vlastní záchrana dat & uložení souborů na bezpečné médium
Pokud pro vás bude na základě výsledku diagnostiky vytvořená nabídka akceptovatelná, začnou techničtí specialisté okamžitě pracovat na odstranění závady a vyčtení nedostupných dat v jednom vámi zvolených režimu práce. Veškerá obnovená data jsou následně umístěna na bezpečné úložiště tak, aby byla připravena k co nejrychlejšímu návratu k vám.
Kontrola výsledku obnovy & převzetí, doručení dat zpět k vám
Po ukončení naší práce je nezbytné, abyste provedli kontrolu obnovených dat a zhodnotili tak výsledek obnovy. Možná je fyzická kontrola na našem pracovišti. Standardním postupem je zaslání aplikace obsahující kompletní adresářovu strukturu všech obnovených dat a v té podobě, do jaké záchrana dat proběhla.
Bude-li obnova z vašeho pohledu v pořádku, budou vaše zachráněné soubory připravené k osobnímu vyzvednutí nebo odeslání na vaši adresu.
Chcete-li vědět více a podrobně, pokračujte do sekce jak probíhá proces obnovy dat krok za krokem.
Pro řešení akutních případů ztráty dat provozujeme NONSTOP24 linky (+420) 722 150 150 a (+420) 728 150 150, kde lze i mimo pracovní dobu konzultovat vzniklou situaci se specialistou na obnovu dat. Poškozené nosiče dat přijímáme ke vstupní diagnostice na našem pracovišti v Praze. Nosiče přijímáme také formou zásilek poštovní nebo kurýrní službou.